top of page
Search
  • Markéta Ovsíková

Do třetice



Právě jsem se vrátila z výstavy. V posledních dnech to byla třetí. V sobotu jsme navštívili „Bez hranic“ – umění v Krušnohoří mezi gotikou a renesancí. Den na to jsme žasli nad fotkami z podmořského světa. Dnes jsem sama využila „akční nabídky“, kterou mi poskytl vytrvalý déšť.


Na cestě na nákup jsem se rozhodla, že vlastně nic tak honem nepotřebuju a vydala se křížem krážem ulicemi. Proč? Všude kolem se totiž třpytily a třepetaly dešťové kapky, které rozhodly, ještě než se někde rozplácnou, udělat mi radost. A všem těm, kteří o to stojí. Na větvičkách, jehličí, plotech, trávě, listech, poupatech, kočičkách… jen a jen korálky. Milióny něžných korálků. No jasně, byla to výstava šperků! A pořád trvá a podle předpovědi počasí trvat ještě bude. Tak si ji nenechte ujít!

Kapkami se kochala Markéta Ovsíková.

Pro vás je objektivem zachytil její manžel , Pavel Ovsík.



77 views0 comments

Recent Posts

See All

© 2013 PDČ

bottom of page